10 turistických zaujímavostí v letovisku Beaches Turks and Caicos Resort Villages & Spa

Plánovanie cesty do Pláže Turks a Caicos Resort Villages & Spa ? Určite vyskúšajte všetkých desať z týchto aktivít vrátane niektorých tajných, o ktorých sa od nikoho iného nedozviete!

Začnime mojou obľúbenou časťou - 10 povinných aktivít v Beaches Turks a Caicos! S manželom sme išli sami, takže tieto aktivity sú písané z pohľadu dospelých, ale všetky by boli skvelé aj pre deti. Pláže sú najvyššou luxusnou rodinnou destináciou, takže si nezabudnite pozrieť moje ďalšie príspevky a dozviete sa viac o úžasných veciach, ktoré pláže môžu rodinám ponúknuť.

Why Beaches je ideálne letovisko pre rodiny s deťmi!

Tento príspevok obsahuje odkazy na pridružené subjekty. Ak si rezervujete výlet na pláže, dostávam malú províziu bez ďalších nákladov. Ďakujeme za podporu plánu Play Party!

# 1 - Vypite mrazený nápoj na pláži s ohnutou slamkou.
Môže to mať celý vlastný príspevok o tom, aké úžasné boli slamky a všetky rôzne druhy nápojov, ktoré sú k dispozícii! Nikdy som nevidel slamky, ktoré sa tak dobre ohýbajú. Možno som si kúpil kopu tieto keď som prišiel domov nakŕmiť svoju závislosť na slame na Amazone.

Ale späť k drinkom. Jednou z najlepších funkcií Pláží je to, že je tu zahrnuté VŠETKO a hovorím o všetkom. V skutočnosti nepijem alkohol, takže som sa vždy trochu obával toho, že pôjdem do all inclusive, a obával som sa, či by bola hodnota bez alkoholu dostatočne dobrá alebo nie.

Nikdy by som sa nemal báť. Som si celkom istý, že som pil svoju telesnú hmotnosť v nealkoholických mrazených nápojoch. A džúsy. A sódovky. Všetko bez akýchkoľvek poplatkov okrem ceny, ktorú zaplatíte za základnú sadzbu za izbu. Jedinou ľútosťou je, že som nenašiel maketové menu až do dvoch dní od našej dovolenky, pretože kto vedel, že ponúkali nápoje ako džúsový džús (ÚŽASNÉ!) A ružové čižmy.

Mám si požičať auto v Disney World
Why Beaches je ideálne letovisko pre rodiny s deťmi!

# 2 - Užite si vodné športy zadarmo.
Áno, povedal som zadarmo. Zahrnuté sú všetky vodné športy, dokonca aj potápanie! Majú všetko od windsurfingu cez plachtenie až po šnorchlovanie, čo si môžete len tak vyskúšať. Ako to funguje, je stanovený harmonogram, takže si nezabudnite v januári skontrolovať, čo potrebujete vedieť pred dovolenkou na Pláže, čo obsahuje podrobnosti o ich vodných športoch.

# 3 - Získajte masáž horúcimi kameňmi alebo dve.
Dovolenku som začal v stredu ráno masážou horúcimi kameňmi v hoteli Kúpele Red Lane a zakončil moju dovolenku ďalšou masážou horúcimi kameňmi v sobotu večer. A vy chlapci, obaja boli úžasní. Manžel môjho manžela a manžela priateľa podstúpil hĺbkovú masáž tkanív a obaja vyšli rovnako uvoľnene. Kúpele sú jednou z mála vecí, ktoré nie sú zahrnuté v základnej cene, ale stojí to za to. Ste na dovolenke, trochu sa utrácajte a jednoducho si to užívajte.

Why Beaches je ideálne letovisko pre rodiny s deťmi!

# 4 - Choďte na tobogán. Alebo sa posaďte na lenivú rieku.
Je tu celý aquapark uprostred letoviska a nie je to len pre deti. Vďaka svojej lenivej rieke, niekoľkým tobogánom a simulátoru vĺn je ideálny pre pár hodín zábavy pre dospelých a pár dní zábavy pre deti! Takmer som si želal, aby som si vzal svoje batoľa so sebou, aby som si užil postriekané oblasti a lenivú rieku; takmer. Strávili sme popoludnie v aquaparku a priali by sme si, aby sme stihli radšej dve popoludnia, ako iba jedno.

# 5 - Buďte dieťa.
Keď už hovoríme o deťoch, jedným z mojich najväčších odporúčaní je byť sám dieťaťom, keď ste tam. Pláže sú ideálnym miestom pre rodiny s deťmi, ale ak chcete cestovať iba s našimi významnými osobami alebo priateľkami, môžete stále využívať všetky výhody, ktoré ponúkajú deťom. Všetko od otvoreného celonočného hamburgeru + mliečneho koktailu (na lodi!) Po vzdušný hokej a dokonca aj večierky a aktivity pre deti a tínedžerov každú noc.

Možno sme narazili na penovú párty, ktorá bola určená pre dospievajúcich, ale možno nie, ale nakoniec sme boli jednou z mojich najobľúbenejších vecí, ktoré sme robili celý týždeň. Ste na dovolenke, tak choďte dolu najvyšším tobogánom, povaľujte sa s postavami zo Sezamovej ulice, pobozkajte piráta a na pár dní jednoducho prestaňte dospelí.

Why Beaches je ideálne letovisko pre rodiny s deťmi! Why Beaches je ideálne letovisko pre rodiny s deťmi!

# 6 - Jedzte v Kimonose.
Píšem celý príspevok o 10 veciach, ktoré musíte jesť, kým ste Pláže ale Kimonos je viac než len niečo na jedenie; je to skúsenosť. Vezmite všetko, čo viete o griloch Hibachi, zosilnite ich o 500% a máte Kimonos. Od degustačného menu až po spievajúcich kuchárov - je to len jeden zážitok, ktorý si nenechajte ujsť. Kimonos je jediná reštaurácia na plážach, ktorá vyžaduje rezerváciu, takže si ju zarezervujte ihneď po príchode, aby ste videli kuchára Hibachi, ako spieva Livin ‘na modlitbe.

# 7 - Nájdite „tajné miesto“ a urobte nádherné fotografie.
Sme si istí, že kdekoľvek v areáli pláží môžete vytvoriť úžasnú fotografiu, ale existuje jedna vila, ktorá má v skutočnosti výťah, ktorý vedie až k miestu, ktoré náš inštruktor kurzov fotografov nazval „tajné miesto“. Nachádza sa v jednej z modrých víl a stojí za to ju vyhľadať. Všetko bolo nádherné, ale výhľady z tajného miesta boli priam fenomenálne.

Why Beaches je ideálne letovisko pre rodiny s deťmi!

# 8 - Sledujte východ slnka, západ slnka alebo oboje.
Aj keď som nikdy nemal možnosť sledovať východ slnka počas našej cesty (ahoj, žiadne deti a spať), západ slnka bol úplne úchvatný a viem si predstaviť, že východ slnka bude rovnako krásny, ak nie ešte viac. A pravdepodobne budete večer aj tak vonku, pretože dobre, prečo by ste boli vo vnútri, keď ste na plážach, tak si len sadnite, relaxujte a užívajte si predstavenie.

# 9 - Oddýchnite si na pláži.
Pretože už hovoríme o relaxácii, len zdôrazním ten zjavný - relax na pláži. Myslím tým, že ste na plážach, takže si radšej doprajte čas na neuveriteľnú pláž, ktorá je s ňou spojená. Míle a kilometre bieleho piesku, najčistejšia voda, akú som kedy videl, a len úžasné výhľady. Celý deň, každý deň. Úprimne nie som najväčší plážový človek, ale je to preto, že pláže, ktoré navštevujem, sú zvyčajne hrubé.

Po návšteve Pláží som konvertoval na pláž a úprimne som strávil viac ako polovicu času rozhovorom vo vode s Heidi a Cheryl (zatiaľ čo naši manželia sa chválili tým, že sú manželmi blogerkami) alebo len chladením na pláži. Poctivo by som tam mohol zostať celý deň a celú noc, keby som si myslel, že si so sebou prinesiem vankúš.

A spomenul som, že majú servery, ktoré vám prinesú uteráky, nápoje a skoro všetko, čo by ste mohli chcieť priamo na pláži? Takže keď hovorím, že som tam mohol zostať bez pohybu, nerobím si srandu.

Why Beaches je ideálne letovisko pre rodiny s deťmi! obrázok12

# 10 - Pite priamo z kokosu.
Môj manžel je závislý na kokosovej vode. Zakaždým, keď ideme na plavbu alebo na výlet do Karibiku, urobí si miesto, aby našiel čerstvý kokosový orech. Pred cestou na pláže sme videli obrázky ľudí, ktorí pili priamo z kokosových orechov, a našou úlohou bolo nájsť reštauráciu, kde by sme si mohli dať kokosové orechy.

ako naplánovať halloweensku párty

A zlyhali sme. Keď sme po celom letovisku hľadali kokosové orechy, niekoho sme sa na to pýtali.

A vy chlapci, niekto vystúpil na jednom z kokosových stromov a nakrájal nám kokosový olej na pitie. To je druh služieb, ktoré na plážach dostanete - stúpajú do akejkoľvek výšky (dokonca až do výšky kokosového stromu) a idú nad a za, aby vám poskytli úroveň služieb, ktorá je k dispozícii iba na plážach.

Why Beaches je ideálne letovisko pre rodiny s deťmi!

Náš výlet do Turks & Caicos určite robí môj top 10 zoznam všetkých dovoleniek a boli sme na niekoľkých celkom úžasných miestach od Grécka po Havaj. Môžem len dúfať, že ma budúci rok opäť pozvú, aby som si užil nádhernú scenériu, ručne zbieranú kokosovú vodu a dobré časy!

Chcete si rezervovať výlet na pláže? Teraz je ideálny čas!