10 vecí, ktoré môžete robiť v údolí Napa, ak nepijete víno

Údolie Napa v Kalifornii je ideálnym miestom pre dievčenský víkend, romantický pobyt alebo dokonca výlet s rodinou. Vyskúšajte jednu z týchto 10 vecí v údolí Napa, ktoré sú ideálne pre kohokoľvek, aj keď nepijete víno!

10 úžasných vecí, ktoré môžete robiť v Napa Valley v Kalifornii, čo je skvelé pre každého, aj keď nie

Aj keď mnohé z týchto zážitkov boli doplnkové a boli tak milostivo upravené v údolí Údolia Napa, všetky tieto veci z celého srdca odporúčam, aj keď nie. Všetky názory sú stopercentne úprimné a moje vlastné ako vždy.

Pred časom som išiel so štyrmi mojimi blogerskými besties navštíviť naše Napa Valley Nakŕmte Soul Retreat . Bolo to všetko, čo som si priala, chcela a ani som nevedela, že potrebujem, kým sa to nestalo!

O tom, ako veľmi som potreboval túto prestávku, som napísal viac pred pár týždňami. Keď sme prvýkrát začali hovoriť o stretnutí a objavila sa myšlienka ísť do Napa, úprimne som bol trochu proti celej veci.

O Nape som vedel iba to, že je to vinárska krajina. A víno nepijem. Alebo alkohol akéhokoľvek druhu.

Ale Napa bola najlepšou voľbou pre našu skupinu a som tak rád, že sme sa rozhodli práve pre toto miesto, pretože som netušil, koľko vecí v údolí Napa sa dá robiť okrem vína. A je ich toľko.

Toto je mojich 10 najlepších vecí, ktoré mám v Nape robiť, ak nepijete víno (alebo alkohol), ale sľubujem, že ich je ešte oveľa viac, ktoré som zatiaľ nemal možnosť zažiť.

10 vecí, ktoré môžete robiť v údolí Napa

# 1 - Jedzte všetky veci.

Napa je známa pre svoje víno, ale mala by byť známa pre svoje jedlo. Ja hovoril veľa o jedle v Nape.

Zatiaľ čo si všetci ostatní pochutnávajú na víne, vy si vychutnávate všetko jedlo, ktoré môžete. Nebudete ľutovať. A ak ste labužníci, mohli by ste sa dokonca zúčastniť hodiny varenia na slávnej Americký kulinársky inštitút a jedz všetko, čo uvaríš.

Alebo len nechajte úžasných kuchárov v okolí, aby za vás uvarili a varenie si odložte, keď prídete domov.

fun-girls-weekend-napa-valley-california-58

# 2 - Užite si Napa zo vzduchu.

Mali sme úžasný zážitok, s ktorým sme sa vybrali na cestu teplovzdušným balónom Napa Valley Aloft a nie je nič lepšie ako vidieť mesto zo vzduchu, a keď poviem vzduch, myslím v teplovzdušnom balóne, nie v lietadle.

čo robiť s cricutom

Vo vzduchu bol v celej veci neuveriteľne profesionálny a bezpečný, dokonca spôsobil, že sa moja vystrašená priateľka Cori cítila dosť bezpečne čeliť jej strachu z teplovzdušných balónov a pridaj sa k nám.

Existuje niekoľko rôznych spoločností, ktoré poskytujú lety horkovzdušným balónom v Nape, ale vyberajú si Vo vzduchu a nebudete sklamaní. Od neuveriteľného zákazníckeho servisu (zmena časového harmonogramu na Sat, keď bol náš piatkový let pršaný), cez bezplatné občerstvenie až po nášho veselého pilota Jasona a jeho posádku, to bolo všetko, čo chcete, keď má niekto doslova váš život v rukách.

A pohľad na Napa zo vzduchu, neuveriteľný. Nič také ako môj posledný zážitok z balónu balónu nad náhodnými poliami vo Philadelphii na moje 16. narodeniny.

Dievčatá v spoločnosti Aloft Teplovzdušný balón-11

# 3 - Preskúmajte.

Mali sme možnosť zostať v dvoch neuveriteľných letoviskách - Kúpele Calistoga a horúce pramene a Rekreačné stredisko Silverado - počas našej návštevy bola Calistoga na vrchole trasy 128 a Silverado akosi na dne.

Medzi týmito dvoma sa nachádza kopa mestečiek ako Svätá Helena a Yountville, ktoré stoja za preskúmanie na chvíľu. A to nezahŕňa ani Calistoga a Napa, kde sa nachádzali naše dve letoviská.

Nemali sme veľa času na preskúmanie, ale v jedno popoludnie sme prešli hore a dole po hlavnej ulici v Calistoge a za ten krátky čas sme našli vynikajúce jedlo, najroztomilejší kníhkupectvo s knihami o rande naslepo, kopu butikov, a starý vlak sa zmenil na vinotéku.

A to všetko bolo pod hodinu nakupovania a poznávania. Ušetrite si deň a len preskúmajte všetko, čo Napa Valley, nielen Napa, ponúka.

dievčatá-víkend-napa-dolina-kalifornia-66

# 4 - Prejdite sa vínnym vláčikom.

Áno, povedal som Vínny vlak . Nie je to však len vlak na pitie vína; pomenoval ho len preto, že sa nachádza vo vinárskej krajine. The vínny vlak je to naozaj skvelý starý vlak, ktorý naozaj jazdíte pre zážitok, dobre a jedlo!

Je super vhodný pre rodiny s deťmi a má nealkoholické mocktail menu, ktoré konkuruje každému, čo som kedy videl. Mal som možnosť vyskúšať iba dve z nich, ale aj ostatné vyzerali úžasne, ale o tom neskôr.

Sedadlá sú pohodlné, stoly útulné a zážitok stojí za to. A hoci veľa atrakcií, ktoré ponúkajú jedlo, ponúka priemerné vopred pripravené jedlo, vínny vlak je pravým opakom.

Vo vlaku majú kuchárov v kuchyniach, ktorí od nuly pripravujú gurmánske jedlá, zatiaľ čo vlak chug chug chugging away. Môžem to potvrdiť, pretože robili veci bez obilia pre môjho priateľa, ktorý jedol bez obilia v údolí Napa. Hovoril som ti, zjedz všetky veci.

Na jazdu vínnym vláčikom máte k dispozícii množstvo rôznych možností: môžete len jazdiť po vínny vlak tam a späť a užiť si pohodovú jazdu, môžete sa previesť vinárskym vláčikom do vinárstva a vziať autobus späť, alebo si môžete zajazdiť na vínnom vláčiku pre jeden z nich špeciálne udalosti ako Murder Mystery alebo Veľkonočná jazda vlakom . Povedal som ti, že to bolo vhodné pre rodinu!

dievčatá-víkend-napa-dolina-kalifornia-114 Vínny vláčik-Zámok-Prehliadka-7

Vybrali sme sa vínnym vlakom von a namiesto toho, aby sme ho vracali späť, zastavili sme sa pri Zámok Amorosa , tento nádherný moderný hrad, ktorý bol postavený tak, aby vyzeral ako starodávny. Od muriva až po veľkú sálu mi všetko okolo pripomínalo spoznávanie európskych hradov.

Na konci prehliadky boli všetci pohostení ochutnávkou vín a zatiaľ čo som čakal, že sa budem len tak motať a pozerať, náš sprievodca ma prekvapil vytiahnutím fliaš najúžasnejšieho hroznového džúsu, aký som kedy vyskúšal. Tak úžasné, že som si dokonca kúpil fľašu, ktorú som si mohol vziať domov.

Ak nemáte čas ísť vínnym vláčikom, môžete stále navštíviť hrad na vlastnú päsť, ale vínny vláčik je sám o sebe zážitkom, urobte ich preto spolu, ak môžete!

dievčatá-víkend-napa-dolina-kalifornia-142 Vínny vláčik-Zámok-Prehliadka-22

# 5 - Prejdite sa a užívajte si nádhernú scenériu.

Údolie Napa je nádherné. Naložte svoje auto a už len jazdite, aby ste si užívali krásy okolo seba.

Odfoťte sa pred nápisom Vitajte v údolí Napa, nájdite trochu neoplotenej horčice pre nádherné fotografie a užite si všetky nádherné scenérie, ktoré Napa Valley ponúka.

fun-girls-weekend-napa-valley-california-108 fun-girls-weekend-napa-valley-california-25 fun-girls-weekend-napa-valley-california-49

# 6 - Získajte bahenný kúpeľ.

Zakaždým, keď píšem alebo premýšľam o bahenných kúpeľoch, stále si predstavujem Louisa z Suits, ako vchádza do tejto zmesi čokoládového sirupu v nedotknutom wellness centre. Moje skúsenosti s bahennými kúpeľmi neboli nič také, ale stále to boli neuveriteľné výsledky. Mudding, ako ho Louis nazýva v oblekoch, je niečo, o čom som si nikdy nemyslel, že to skúsim.

Ľudia mi hovorili, že je skutočne teplo a mne sa príliš nedarí. Ale keď som uvidel bahenné kúpele pri Horúce pramene a kúpele Calistoga , Vedel som, že to musím vyskúšať. Som za to, aby som vyskúšal jedinečné zážitky, nech idem kamkoľvek, a toto bolo určite jedinečné.

Samotné bahno nebolo ničím ako horká čokoláda, ktorú som si predstavoval, bolo to skôr ako bahno zmiešané s machom peet a ako povedala April, pripadalo mi to trochu ako sedieť v tvarohu. Myslel som viac v duchu jello. A bolo teplo, ale ani zďaleka také teplé, ako som si myslel, že určite nebude, určite nie také teplé, aby mi bolo nepríjemné.

Po bahne skočíte do kúpeľa naplneného minerálmi, po ktorom nasleduje chvíľa v saune, teplá deka a spánok. Áno, povedal som si zdriemnuť. Bolo to slávne a určite by som to znova urobil v úderoch srdca.

Jedno varovné slovo, zážitok z bahenného kúpeľa v kúpeľoch Calistoga nie je pre vás, ak máte prílišnú starosť o skromnosť. Všetko sa robí nahotou a pre toto dievča, ktoré je zvyčajne ultrakonzervatívne, to bolo trochu čudné.

Počas apríla sme sa s April veľmi zblížili. Takže to len viete, takže ste pripravení ísť na celú vec. Ak bahenný kúpeľ nie je pre vás, Calistoga Spa ponúka tiež množstvo ďalších kúpeľných služieb, nie však tak jedinečných.

Calistoga-1

# 7 - Namočte sa do niektorých horúcich prameňov.

Tiež na Horúce pramene a kúpele Calistoga sú dobre, horúce pramene. Calistoga nie je len miesto na spanie; je to miesto, kde môžete zažiť. Ak sa tam rozhodnete zostať, odporúčam si dopriať celé popoludnie alebo večer, aby ste si mohli vychutnať kúpele a ich rôzne teplé, teplé a chladné bazény s termálnymi prameňmi, všetko zadarmo pre hostí.

A ak nie ste ubytovaní v Calistoge, ponúkajú denné preukazy pre hostí, ale nezabudnite zavolať vopred a potvrdiť, že nejaké ešte majú.

Samotné horúce pramene boli príjemným bonusom víkendu, ktorý nás zasiahol všetkým, čo kalifornské počasie ponúka - horúco, chladno, dážď, hmla, ba dokonca aj krupobitie. Väčšinu času sme trávili v krytom bazéne popíjaním nápojov z chatrče s občerstvením na strane bazéna.

Zvyšok času sme strávili v našich roztomilých spálňových apartmánoch, doplnených o kuchynky a nádherné sprchy, ideálne na spláchnutie po vyššie spomínanom bahennom kúpeli. Pretože, chlapci, všade sa dostane blato a myslím tým všade.

fun-girls-weekend-napa-valley-california-75

# 8 - Navštívte verejný trh Oxbow

Ak ste gurmán, navštívte Verejný trh Oxbow a vyskúšajte všetko, čo sa dá. Ak nie ste gurmán, je to stále zábavný zážitok, ale pravdepodobne nie taký vzrušujúci, pretože je to skoro všetko.

Strávili sme tam popoludnie skúšaním všetkého od mini koláčikov od súťažiaceho Cupcake Wars ‘ Kara’s Cupcakes , zmrzlina z Tri dvojčatá a korenie z Celé korenie , obchod, v ktorom sa predalo viac korenia a zmesí korenia, ako som videl od Veľkého bazáru v Istanbule.

Hra 12 dní vianočných piesní

Hneď za rohom od verejného trhu Oxbow je moje odporúčané jesť , Gott’s Roadside Grill, takže ak máte možnosť, ušetrite priestor pre ich hamburgery a hranolky!

fun-girls-weekend-napa-valley-california-76

# 9 - Ochutnajte olivový olej.

Víno nie je jediná vec, ktorú môžete ochutnať v údolí Napa; olivový olej je tiež obrovský. Nemali sme možnosť to urobiť, pretože náš výlet bol taký krátky, ale na vrchole môjho zoznamu nabudúce je ochutnávka olivového oleja.

Rôzne olivové oleje s príchuťou a vynikajúcim chlebom. Som do toho zapojený. Zopár vinárstiev tiež robí ochutnávky olivového oleja, alebo si môžete pozrieť stránka ďalších ochutnávok na návšteve Napa Valley pre viac informácií.

# 10 - Oddýchnite si a relaxujte.

Pokiaľ nežijete v Nape, myslím, že ste tam pravdepodobne na dovolenke. Urobte si preto čas, aby ste si skutočne zobrali dovolenku. Z vyššie uvedeného zoznamu si vyberte pár vecí, ktoré musíte urobiť, a potom nechajte zvyšok času otvoreného, ​​aby ste si mohli vychutnať scenériu, stráviť ráno popíjaním horúcej čokolády z terasy vo vašom penzióne Silverado Resort alebo spaním, v čom som si istý doma nemusíte robiť často.

Ste na dovolenke, tak si z nej urobte dovolenku.

Možno som prežil najlepšiu noc spánku v živote v Rekreačné stredisko Silverado a nie je to tak preto, že som bol o 22:00 v posteli. Boli natoľko láskaví, že nás umiestnili do jedného z ich trojizbových penziónov, a bolo to ideálne miesto pre náš ústup.

S plne vybavenou kuchyňou, obrovským jedálenským stolom na rozloženie našich notebookov a pohodlnou obývacou izbou na spoločné sledovanie hry Grease Live bolo skutočne dokonalým miestom, kam sa môžete každú noc vrátiť domov.

A postele, postele boli pohodlnejšie ako moja domáca posteľ. Ach a ak ma budeš sledovať na Instagrame ( @ playpartyplan ), pravdepodobne viete, že aj oni dobre čistia sprchové dvere; Nechám vás skontrolovať tento príspevok aby som videl, ako to viem.

fun-girls-weekend-napa-valley-california-14 Silverado-2

V údolí Napa je toho omnoho viac ako vína. Toto je iba krátky zoznam vecí, ktoré môžete urobiť, aj keď nepijete alkohol; toto zoznam z návštevy Napa Valley a tento príspevok z čo robiť v Nape mať ešte viac skvelých možností. Ak teda hľadáte miesto na dovolenku v USA, ktoré je ideálne pre dievčenský víkend, nehľadajte nič iné ako nádherné údolie Napa. Môžete si vychutnať rýchly náhľad na náš výlet v tomto zábavnom videu, ktoré dokumentuje náš útek.